Skolstart

Idag började skolan igen då, efter jullovet. Jag får nog hålla fast vid att jag gillar lov bättre än skola, även om det inte var helt illa idag. Rätt ok att gå på föreläsning när man inser att man faktiskt förstår lite, och hänger med. Även om mattehjärnan behöver dammas av och friskas upp lite...vi får väl se hur det går med detta nu, jag vill verkligen ta den här kursen nu!

Har inte gjort så jättemycket annat idag, var och handlade efter skolan, men glömde köpa yoghurt. typiskt. Har suttit och kollat bland alla mina bilder, fick ju tips om ett bra erbjudande hos
fujidirekt, så nu blir det lite framkallade bilder. Skulle nog kunna ta fram runt 500-600 bilder, men man får ju rensa ganska rejält...

Ska dra mig mot sängen ganska snart har jag tänkt mig, imorrn ska jag upp halv 7, senast...jobbigt att vara ambitiös och gå i skolan, men det underlättar ju att ha vänt dygnet rätt...hoppas min yrsel går över oxå, jobbar på att käka vitaminer och mineraler nu. Inte så kul som man kanske kan tro att gå runt och känna sig full hela dagarna...

Uppdaterar föresten bilddagboken lite nu. Rätt gamla bilder, men bättre nu än aldrig...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback