Soffdag

Har inte gjort så mycket idag, mest legat på soffan och tyckt synd om mig själv. Har utvecklat kycklingbuljongen lite, idag hade jag i finskurna morötter och kycklingbitar oxå. Blev rätt gott, men mat smakar inte riktigt än. Men hungrig är jag i alla fall. Aja, får fortsätta utforska ätandet imorrn...nån gång måste det ju vända. Men som mamma sa, man vågar inte riktigt äta nu i början efteråt eftersom man är så skraj att det ska komma tillbaka. Och det är verkligen det allra sista jag vill...

Har fortsatt min vännerorgie idag oxå...haha nu kan jag kolla på tio avsnitt om dan utan att känna mig lat eller slö som inte gör nåt annat!

Nä ska gå och sova strax. Men jag är hungrig...nä det får vara slutätet för idag nu...natters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback