Gårdagen

Igår var en väldigt intensiv, och delvis väldigt jobbig dag. Jag orkar inte gå in närmare på det tror jag, men det började med morfars begravning igår förmiddag och slutade med kent och Håkan Hellström igår kväll. Det enda jag kan säga är att jag somnade väldigt fort igår kväll, det var oerhört skönt att få lägga ner huvudet på kudden...

Idag var det back to work, är ju Carneval denna helgen så det var en hel del folk, och en del fylla. Men vi hade ju en egen bodyguard, så det kändes rätt okej ändå.

Nu sitter jag ensam, tröstäter blåbärsmuffins och försöker få igång vänner på pappas dvd. Men den verkar inte kunna bestämma sig för om den ska acceptera skivorna eller inte, så jag får väl kolla på datorn istället.
Hoppas innerligt att det inte var åskmoln som låg här utanför när solen gick ner, jag vill verkligen sova inatt. Återstår att se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback