Håll ditt huvud högt

Kent spelar en ny låt på sommarens konserter som heter "Håll ditt huvud högt" och som kan vara en av deras bästa låtar. Den steg högt i kurs hos mig på första lyssningen i Strömstad, och jag längtar efter att få höra den igen i Göteborg den 25e.





Allt som är och allt som varit
Allt vi tänkt och allt vi drömt om
Alla våra högtflygande planer
Dom sprack på små detaljer som man glömt

Jag trodde att jag visste vad jag ville
Men vad fan jag var så ung och dum och full då
Allt värt att veta har du lärt mig
Men du säger att jag inte står i skuld

Så håll ditt huvud högt
För jag älskar allt du gör
Håll ditt huvud högt
Det är allt man kan begära

Jag vet att du gav mig all din kärlek
Utan krav på en motprestation
Åh, som jag önskar jag var värd dig
Att jag kunde ge dig nånting lika stort

Men håll ditt huvud högt
För jag älskar allt du gör
Åh håll ditt huvud högt
Jag har allt man kan begära

Lalalalaa....
Åh, det var då, som nu, till sist, för alltid
Lalalaa...
Åh, det var då, som nu, till sist, för alltid

Och det var allting som du fann
Allting du tänkte, allt du vann
Allting du drömde, allt du kände, allt du varit.

Så håll ditt huvud högt
För jag älskar allt du gör
Åh håll ditt huvud högt
Jag har allt man kan begära
Det är allt man kan begära
Det är allt jag har nånsin begärt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback