Kent igår...prisvärt!

Är på snabbvisit i Göteborg för tillfället, kom igår och åker idag. Tanken var ju att vi skulle gått på kent igår kväll, men eftersom sötis jobbade till 18 så hann vi inte dit i tid. Men vi åkte dit och lyssnade utanför iaf, som värsta snålisarna. =P Men så fick jag en sån god idé att vi skulle försöka ta oss in, så vi gjorde det. Och efter lite vita lögner och snälla ögon så släppte den snälla vakten in oss! =D Gratis är gott!!!
Så jag fick köpt min tröja, som för övrigt är skitsnygg, samt höra "extranummrena", mao Utan dina andetag, Håll ditt huvud högt och Mannen i den vita hatten. Sjukt bra, och det var konfetti i sjuka mängder, och jag hade velat stå längst fram och röjt hela kvällen. Det var en sån där underbar sommarkväll som det nästan aldrig är i Sverige, precis en sån kväll jag drömt om sen i februari när biljetterna släpptes, och som jag skrev om
här. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men är det nåt som blivit det denna sommaren?

Nu ska jag försöka få sötis ur sängen, måste in till stan snart för sen ska jag träffa Anna innan tåget går mot Grebbestad. Tänkte vi kanske skulle åka och bada, det tror jag kommer vara skönt efter att ha gått i stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback