Sommarväder

Ja, både igår och idag har det varit sommarväder, soligt och hyfsat varmt. Inte som i början av sommaren, men så man kan gå i bikini iaf. Alltid nåt, man måste ju underhålla solbrännan med jämna mellanrum.

Igår roade jag mig med att rensa ogräs, rävrompor som mormor kallar dom, nere på gången här. Drygt och segt men nåt att sysselsätta sig med iaf. Det var för blåsigt för att sitta på altanen och läsa, så vad gör man inte för att få lä...
Idag var det mindre blåsigt men typiskt nog så skulle jag ju jobba. Men jag hade kvällen så det blev lite tid att sola på dan iaf, satt mest på altanen och läste.

Läser Mari Jungstedts böcker nu, har läst klart Camilla Läckberg, så det är därför jag mest har näsan i nån bok...

Imorrn kan det gott regna och vara trist för jag ska jobba hela dan. Har sämsta passet av alla, 10-18, så hela dan är ju förstörd i princip. Ingen ordentlig sovmorgon, och när jag slutar är det inte mycket tid kvar av dan annat än för att äta typ. Så om det nu ska regna så kan det väl göra det imorrn...=P

Nu måste jag försöka sova, så att jag orkar upp imorrn bitti. Ska iofs inte upp förrän 8.30, men har sovit till 12 de senaste dagarna så det kan bli lite segt...natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jao, nu fungerar det igen iaf:O hopplöst då dom inte publiceras som dom ska:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback