Åka snart...

Har visst inte skrivit på några dar, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva heller...=/

Men nu börjar det kännas lite bättre iaf, den första chocken (eller vad man ska kalla det) har lagt sig. Träffade Suss i tisdags, det var jätteskönt att prata med nån lite utomstående, och dessutom är hon ju en god vän, så vi hade en trevlig eftermiddag. Sen var jag med mamma och mormor till Mullhyttan och träffade mormors systrar, och åkte runt lite. Slingriga små skogsvägar som inte ens var asfalt på, men så är det väl på landet. =)

Igår var vi på kyrkogården och tittade lite, och sen lunchade jag och syrran på stan. Club toast på Paris, så klart! Bara andra den här veckan. =P
Sen lyckades jag med konststycket att bli utelåst, så jag fick promenera till mormor en sväng, medans mamma var hos tandläkaren. Sen tvättade vi lite innan mormor bjöd på räkmackor på kvällen, smarrigt!!
Promenerade över stan på vägen hem, det skulle ju vara Karlskogafesten, men det var bara fjortisar ute...=P Så vi gick hem och kollade på fotboll istället...

Och idag har vi träffat Sofia på stan, shoppat lite och lunchat på paris...pinsamt ju, tredje gången på fyra dar, och samma person i kassan varje gång. Men idag tog jag inte club toast, tyckte det fick räcka nu... =P
Sen shoppade vi lite jag och Sofia, hittade ett par skor som var på rea, nya solglasögon och schampo som luktade så himla gott! Jag som egentligen har shoppingförbud...jaja, det var på rea, så då är det försvarbart... =P

Ikväll ska vi åka till Grebbestad igen, jag, mamma och mormor. ska bli skönt att komma dit igen. Hade ju visseligen tänkt komma till kga den här veckan, men inte under de här omständigheterna...

Nä, det är väl dags att börja packa ihop lite. Inte för att jag har så jättemycket saker med mig, men ändå. Så kan jag knalla till mormor sen istället för att sitta här själv och uggla...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback