Axessakuten och packningsfunderingar

Det blev ingen picknick med bad i havet, det blev en kväll på axessakuten istället. Men lugna puckar, det är inte jag som är skadad den här gången. Maria har fått stortån överkörd av en rullstol, vilket doktorn aldrig varit med om förut, så vi tyckte det verkade bra att få den undersökt och röntgad. Och idag var det segare än vanligt att vara där, vi fick sitta där i lite mer än tre timmar. Roligare kvällar har vi ju haft om man säger så. Men tån var inte av iaf, så nåt vettigt kanske vi fick ut av det hela.
Sen åkte vi hem och åt fisksoppa, kanske ingen höjdare i den här värmen men det var gott ändå. Vitlöksbröden smakade prima i alla fall. =)

Tänkte försöka packa lite nu innan jag hoppar i säng, så jag inte har allt kvar till imorrn. Brukar bli mycket att pyssla med ändå när man ska vara borta så länge. Men vi kommer ju hit på måndag kväll igen så det vi inte hinner nu får vi väl göra då...
Ska försöka att inte överpacka så brutalt nu som man alltid gör. Varför skulle jag använda så mycket mer kläder nu än jag gör annars lixom? Det finns ju tvättmaskin där oxå, så det är ingen idé att bunkra kläder direkt...men jag lär mig väl aldrig att packa lagom mycket, man vill ju inte sakna nåt när man är borta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback