Lördag

Det har varit en rätt bra dag idag ändå, lite växlande solsken och moln sådär som det är ibland. Riktigt varmt och skönt när man höll sig i lä, men kallt i vinden. Jag och mormor gick till Edsvik och där drog det riktigt kyligt, trots att solen sken, så det blev inget bad idag.
Annars har jag inte gjort många knop idag, bara tagit det lugnt. Var i Grebbestad och köpte yoghurt på eftermiddagen bara. Får väl flika in ett tips om Yoggis nya smak, vit persika/vitt te, den är kanongod! Tycker jag somn älskar persika i alla fall.

Har fotat en del idag, men har ju inget höghastighetsinternet här direkt, så jag lägger bara upp nån bild eller två tror jag, det tar sån tid annars...men det har varit schysst ljus här ikväll, så lite fräcka molnbilder har det blivit. Får se när jag kommer åt snabbare uppkoppling, så kanske det dyker upp här...=)

Nu är det nog dags att borsta tänder snart och lägga sig, innan det kommer jobbigt åskväder och håller mig vaken hela natten.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback