Måndag

Satt och skrev ett inlägg precis, men det kändes alldeles för personligt för att publicera här, så nu har jag gjort en privat blogg som jag kommer använda för att ventilera mina känslor och allt som bubblar upp just nu. Jag har inte bestämt mig för om jag kommer lämna ut lösenordet dit till någon, än så länge är det bara min privata sfär där jag kan skriva precis vad jag känner.

Det har varit en jobbig dag idag, det har planerats begravning och vi har varit på kyrkogården för att kolla och lite sånt där. Det är ju mycket att ordna med, även om inte jag är inblandad i det, men jag vill gärna ha koll på saker och ting, sådan är jag ju. Stötvis kommer verkligheten i kapp en och man inser vad som egentligen hänt. De stunderna är de jobbigaste, då vet man inte riktigt hur man ska hantera sig själv...

Just nu längtar jag efter min sötis, att krypa ihop i hans famn och bara vara. Inte förrän jag är tillbaka hos honom kommer nog inte mina innersta känslor komma fram tror jag.

Förmodligen åker vi ner till Grebbestad igen på torsdag eftermiddag, jag och mamma och mormor. Pappa har åkt idag eftersom grävsnubben ska komma imorrn. Blir skönt att mormor kommer med ner, jag tycker inte om att lämna henne nu. Sen får vi väl se hur länge hon vill stanna och så.

Nä, nu ska jag ta och bädda sängen och lägga mig. Är egentligen toktrött, men jag måste ventilera mig lite. Får se vad som blir imorrn, kanske en sväng till Mullhyttan. Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback