Pust och stön...

Och så vaknar man upp till en minst lika varm dag igen. Trevligt kan tyckas, men om man vaknar när klockan är halv 7 och planen var att sova till 11, så är det inte fullt så trevligt. Jag längtar bort härifrån nu, jag längtar till min takfläkt i Grebbestad! Och imorrn kväll eller iaf nån kväll i helgen får jag sova där. Vad skönt det ska bli!!

Idag står picknick med Maria på programmet, vi skulle grillat egentligen men eftersom det är eldningsförbud satsar vi på hemlagad mat istället. Eller ja, färdiggrillad kyckling och potatissallad. =P Vi tänkte oss till Fiskebäck, så kanske blir det ett dopp i havet oxå. Eller det är väl ganska troligt att jag slänger mig i det första jag gör, om jag känner mig själv rätt...

Nu tror jag att jag ska ta en iskall dusch, så jag får ner hjärntemperaturen lite. När det är så här varmt får man duscha eller bada ofta, annars kokar man ju bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback