Pyssel

Jag överlevde besöket på UM, hon är snäll hon där...=) Har fått fixat lite annat oxå, typ telenor, hämtat brev, sötis har lämnat böckerna på biblioteket och så har jag hittat mitt cyklop som jag letat så efter. Det var i klädkammaren precis som jag trodde, men på en annan hylla, bakom en skokartong. Synd att jag inte hittade det tidigare så jag kunde använt det i helgen när det varit så varmt i vattnet. Men förhoppningsvis kommer solen och värmen tillbaka snart!! Det ska faktiskt bli skönt med lite svalare väder och regn några dar...

Nu kom sötis hem från stan oxå, så då ska vi väl ta och borra på balkongen så vi får upp gardinerna där, och sen är vi ju riktigt på gång faktiskt... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback