Sol och salta bad

Usch vad det har varit varmt idag. Det blir nästan olidligt här hemma, det är så sjukt varmt och det blir ingen cirkulation på luften trots att man har öppet överallt. Menmen, jag vet att jag inte ska klaga...

Blev en tripp till Kållered idag, Ikea, Jysk, Rusta, OnOff och Elgiganten hann vi med, och lite prylar kom vi hem med. Medar till sängen, två filmer till mig och ett tv-spel till sötis. Och söta duktyngder som jag tänkte ge till mamma. =)

Efter shoppingturen var jag tokigt varm och seg i huvudet så vi åkte ner till Fiskebäck och jag tog årets första havsdopp. Så himla skönt så det går knappt att beskriva. Lite jobbigt vatten bara, dyig botten så man inte såg var man satte fötterna...men inga maneter vad jag kunde se, och inget märkligt trampade jag på, så det gick bra ändå.

Nu ikväll har vi ätit mat och nattmacka, lyxig variant idag, räkmacka. =) Har provat kläder inför imorrn, och jag har lite beslutsångest, men det löser sig nog imorrn. Ska ta och hoppa i säng nu, måste upp vid 10 imorrn, vi ska tydligen köpa blommor innan vi ska iväg på studentuppvaktning. 13 går hon tydligen ut, så då är det ju bra om man är vid skolan lite innan kanske. Åh jag vill oxå ta studenten igen...så sjukt kul var det...=)

Nä, sova är bra. Inte glömma att ladda kameran heller...=) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback