Sommarhelg

Har inte blivit mycket skrivet i helgen, sötis kom ju upp till kga och då blev det att vi gjorde annat. Vädret i helgen har ju inte direkt inbjudit till att sitta inne framför datorn heller...

Har iaf haft det jättebra. I fredags var vi i Kumla mest hela dan, träffade Jenny, Andreas och Casper. Jättemysigt, vi satt i parken vid Kumlasjön hela eftermiddagen, grillade och hade det allmänt skönt...Och Casper är väl sötast i världen!?! Tog lite bilder, men vi får se om de dyker upp här.
I lördags var vi hos min moster och fikade, morfar var med, han hade fått permision från lasarettet ett par timmar, så vi passade på att träffa honom oxå. Och det var så sjukt varmt...svetten bara rann om oss, så vi beslutade att åka till Lunedet för att se om det var badbart. Och tänka sig, det var det i allra högsta grad. Så årets första dopp blev den 31 maj. Längesen jag badade i maj tror jag. Och bildbevis finns för övrigt...=)

Igår var det ju minst lika varmt, men vi orkade inte åka och bada, så jag satt på balkongen typ hela dan och sötis höll sig mest inne. Vi, eller mest jag, skulle ju packa ihop oxå, så det pysslade jag med när det blev för varmt ute i solen. Men en del solbränna tror jag att jag skaffat mig. Trevligt, trevligt kan jag meddela. =)
Och igår kväll återvände vi till Götet, varmt som tusan i bilen, dumma västgötaslätten som är platt och solig...men ner kom vi, och det var väl skönt det med...

Bilder dyker nog upp så småning om, måste lägga in dom i datorn...nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback