Trötter tittar på fotboll

Sitter och kollar på fotbollen nu, andra halvlek har just börjat. Verkar ju gå sådär för Sverige, hoppas de kan fortsätta där de slutade i första halvleken. Men man ska väl inte hoppas på för mycket, då blir man bara besviken...

Väntar på mamma och pappa oxå, de borde komma snart. Har rensat en liter jordgubbar som iaf jag tänkte äta av sen, får se om dom oxå vill ha. Återstår att se.

För övrigt är jag bara trött, dumma åska som väckte mig i morse. Sån där härlig åskskur med ösregn, stormvindar och åskknallar som får hela huset att vibrera så där hemtrevligt...bah! Så det har varit en rätt seg dag på jobbet, hade ju 10-18 idag, och har mest suttit i kassan. Skönt det oxå iofs, nu känner jag mig ordentligt inkörd på det, men det blev segt på slutet. Har varit en hel del folk idag oxå, iaf fram till 4 halv 5 ungefär, har kört två kassor mest hela tiden.

Nä man skulle visst inte hoppas på för mycket...2-0 till ryssland...bah...vore nästan vettigare att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback