1-1

Sådär ja, 1-1 i matcher det var ju skönt! Försökte kombinera hockeytittande med matteplugg, men det gick inget vidare så jag ska ta tag i matten nu i stället. Har ju ändå tvätt på tork så jag lär bli uppe en stund till.

Tyckte det var en rätt bra match, riktigt snygga Färjestadmål och spännande blev det ju oxå på slutet. Tycker det är onödigt, dom kan ju spela så mycket bättre! Menmen...såg att Kåberg var med idag oxå, han spelade tydligen nåt byte men det missade ju jag. Såg bara att han var med och slogs lite på slutet, inte direkt förvånande. Men han borde vara rädd om handen som han varit skadad i tycker jag.. =P

Nä, åter till matten...har mycket kvar att räkna...


Kommentarer
Postat av: Helene

Du får lära mig hur man gör... o kanske hur man gör ny design...

Postat av: Helene

Japp låter bra... o kanske lära mig något... =) om du nu lyckas få in något i mitt lilla huvud...

2008-03-14 @ 11:36:32
URL: http://hhelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback