Blaj blaj

Jaja, blandad kompott ikväll, gött att Charlotte vann melodifestivalen och inte Christer Sjögren eller Nordman. Oerhört förvånande att inte Linda Bengtzing fick några tittarröster oxå. Och är det inte första gången som den som får högsta tittarpoängen inte vinner totalt? Måste nästan vara det. Men jag tror Charlottes låt funkar bättre i Eurovision än vad Sannas hade gjort, ballader funkar inte där.

För övrigt så bytte jag kanal till Melodifestivalen någonstans runt 3-0 så jag orkar inte kommentera den så mycket vidare. Men Frölunda ska nog tacka sin "underbara" hemmapublik, för hade de inte fixat ett avbrott i matchen hade nog inte Frölunda orkat stå emot Färjestads press. Och då kanske det hade sett annorlunda ut. Vad vet jag...

Trött är jag...funderar på att åka hem och se om man kan sova, det kacklas väl friskt där antar jag, men man kan ju försöka i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback