Födelsedagsmiddag

Nu är vi nyss hemkomna från Marias födelsedagsmiddag, har haft en jättetrevlig kväll. Jättegod mat, så klart, kycklingfiléer fyllda med fetaost och soltorkade tomater, och potatisgratäng till. Mumma!! Och så tårta till efterrätt så klart.
Jättetrevlig kväll med trevligt sällskap...folk borde fylla år oftare. =)

Läkarbesöket gick bra det med, jag kom ju därifrån levande i alla fall. =P Han bände och böjde med mitt stackars ben och hade sig, och kom fram till att magnetröntgen är nog bra. Han misstänkte att korsbandet kunde vara skadat, och om inte annat så får vi ju helt klartecken på att allt är bra där inne. Så det blir säkert bra, får se när jag får tid bara, det kunde dröja ett par veckor tydligen.

Är toktrött nu...sov dåligt inatt och vaknade redan kl 7, hade inte tänkt gå upp förens 8.30 men jag kunde inte somna om så jag gick väl upp vid 8. Sen har jag varit igång hela dan, så nu är jag rätt sliten. Ska gå och sova snart, ska bara kolla på Scrubs lite. Och jag ska inte somna i soffan! Inte så mycket i alla fall...

Natters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback