Fotboll???

Sitter hos syrran nu och kollar på hockey, eller jag trodde det var hockey i alla fall. Men tydligen får man ju sparka pucken i mål så jag börjar tro det är fotboll dom spelar. Göteborgare är ju iofs rätt bra på det, kanske dom skulle lägga ner hockeylaget och satsa på fotbollen istället. Vissa verkar ju ha talang för det i alla fall...

Jag vidhåller det jag skrev efter matchen i tisdags, publiken i Göteborg är Sveriges värsta hemmapublik. Dom är ju sanslösa...kasta in saker på isen är inte det mest intelligenta man kan göra, men det verkar inte dom fatta...puckon!! Det enda dom kan är att bua och enda hejaramsa-liknande dom kan komma upp med är frölunda i olika tonlägen...(okej det sista snodde jag från nån, men det är ju sant...)

Nu mat!! Tacos...skräll.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback