Fredagskväll på Chalmers

Vanligtvis brukar inte fredagkvällar på Chalmers innefatta någon form av läsning eller ansträngande tankeverksamhet, men idag är det annorlunda. Sitter och försöker få snurr på det sista inför tentan, men det går sådär. Har iaf fått skrivit ut provtentor och sånt och det ska jag börja med snart. Får se hur det går, tydligen fattar jag mer än jag tror så det är nog positivt.
Tror jag...

Är tokigt hungrig oxå...sov ju alltför länge idag så jag har mest ätit mackor idag. Blir det kris får jag väl gå förbi mn6 sittning och se om jag kan tjuva mig lite mat. Eller så åker jag hem och äter, men jag vet inte om det är nåt på g där...

Jaja...åter till sabla hypotesanalyserna...

Kommentarer
Postat av: Icka

Lycka till på tentan :)
Repotaget va på kanal 9, innan matchen började...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback