Mysig lördagslyx

Ikväll blir det lördagslyxmys här i den lilla lådan. Ska bli god middag bestående av ugnsbakad fläskfilé med fetaost och grönsaker med klyftpotatis och svampsås, och till efterrätt blir det varm fruktsallad med vit choklad. Jag blir jättehungrig bara av att tänka på det!

Vi har varit i sisjön och handlat nu på eftermiddagen, och då tänkte ju jag att jag kunde fixa maten medans sötis lämnar bilen, men det visade sig att jag glömt massa saker som man behöver till det...så nu förbereder jag allt så det ska förhoppningsvis gå fort när han kommer sen.

Blir melodifestivalen oxå, första gången i år jag lyckas se en deltävling direkt på ordinarie tid. Wow, intresseklubben antecknar. =)

Nä ska återgå till maten nu, dags att slå på ugnen nu tror jag bestämt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback