Pluggtime!!!

Idag är det enbart plugg som gäller, nu jäklar ska jag besegra den där jäkla matteboken!!! Fick ju läst några sidor igår när jag satt och väntade på axesakuten, så det blir lite repetition idag och sen räknande. Har väl två saker kvar att gå igenom sen som jag inte kan, och det vore bra om jag fick det gjort idag så jag kan ägna mig åt repetition imorrn, och göra den där provtentan vi fått ut. Så får vi hoppas att det räcker, jag måste få godkänt på den här tentan!!!

Ska äta nån macka nu och sen sätta igång, blir en paus för snabbis till torget, och sen paus för tvätt och hockey mellan 19-22 ungefär. Så får vi se hur långt det räcker...

Gött att han frölundasnubben blev avstängd, kunde gott fått en match till, så kanske han kunde tagit semester helt för säsongen...nä jag ska inte vara spydig det får jag bara äta upp ikväll i så fall...

Kommentarer
Postat av: Icka

Ja det hoppas jag verkligen att du får äta upp, ordentligt! Nej jag skulle ju va tyst... Men jag har lite svårt med det ha ha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback