Sunny day!!!

Åhh idag har det varit vår igen!! Solen har skinit hela dan, och jag har till och med varit på promenad! Så underbart skönt, och det allra bästa var att jag inte fick ont i knät alls! Och jag hade inte ens kryckor med mig. Känns som om det var en dag i rätt riktning. =)

Har träffat Suss idag, en av mina äldsta vänner. Jättekul att ses och bara sitta och umgås, och prata. Var ju tokigt längesen vi gjorde det, jag minns inte ens när det var. Trist att man tappar kontakten, men det är kul när man hittar tråden igen. Vi gjorde inte så mycket mer än att sitta och prata, och så var vi ju på promenad då i solen. Skönt!
Jättefin lägenhet hade hon oxå, luftig och ljus och nyrenoverad. Ibland har man tur...

Man blir ju lite avis ibland, när man tänker på vad man själv har och ser vad andra har. Men min tid kommer väl den med, jag ska inte bo i den lilla lådan i hela mitt liv. En dag kanske jag har mitt hus med havsutsik, vem vet? Nåt att drömma om i alla fall. =)
 
Sitter och tittar på Sjukhuset nu, vänneravsnittet idag såg jag inatt så det skippade jag för en gångs skull. Gillar Sjukhuset oxå, sådana serier är min smak, men eftersom det krockar med Vänner så brukar jag inte se det så ofta. Konståkning på tv sen kl 20, det ska jag nog kolla på. Rätt kul att slötitta på tycker jag, lagom ansträngande. Men man blir ju yr bara av att se hur dom snurrar, jag fattar inte hur dom kan snurra så mycker och sedan kunna stå på ett par skridskor.

Funderar på vad man ska önska till middag ikväll. Lär väl inte bli så avancerat, men nån mat vill jag nog ha i alla fall. Börjar ju bli lite sent bara...får se om mamma kommer hem snart så får vi se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback