Tentan över, next stop Karlskoga

Sådär nu är den där förbannade jävla tentan gjord. Och jag hoppas så innerligt att jag klarade den så jag slipper pyssla med sånt där någonsin igen. En sak är säker, jag ska aldrig bli statistiker!!!
Men jag vet inte...jag svarade på alla frågor utom en, och jag fick ju fram svar som säkert är rimliga, i alla fall enligt mig. Så antingen har jag väl alla rätt, eller så har jag alla fel. Vilket som känns fullt möjligt!

Nu ska jag ta och äta nånting, tror det blir tacogratängen som är kvar, är så tokigt hungrig!! Egentligen borde jag vara sjukt trött oxå, jag har bara sovit kanske en timme i natt. Fick något som liknade blackout igår kväll när jag satt och skulle göra det sista plugget, så jag mindes ingenting och kunde inte lösa någon uppgift alls. Och då började ångesten komma krypande och så var det kört att somna. Men slumrade nån timme, powernap med andra ord, och det kändes bättre när jag vaknade.

Ska ha en speeddate med
Icka my darling, innan jag ska med tåget, hon ska hit med sin mamma. Ska bli så roligt, har inte sett henne på evigheter!!
Ska träffa henne vid 13 så det är väl bäst att jag tar och gör mig klar nu och drar mig till stan, jag tar mig ju inte fram så fort...knät gör ont som f-n när jag går just nu, det är inte alls roligt.

Jaja, next stop - Karlskoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback