TV-dag

Hela dagen idag har spenderats i soffan framför tvn. Det har varit massa friidrott och nu är det Melodifestivalen. Vissa har roat sig med att plocka varenda pryl ur skåpen här idag, så jag har mest hållig mig stilla för att inte vara ivägen. Tyvärr leder det ju till att jag inte ätit mer än frukost idag, så jag är sjukt hungrig nu.

Det är så mycket idag som är spännande, först var det friidrotten och höjdhoppet som alltid är så jäkla nervtaggande. Och det gick ju bra till slut, Holm vann, och det gillar jag, han är ju värmlänning och jag har inte mycket till övers för ryssar. Dom ser så buttra ut jämt, och verkar aldrig glada när dom vinner nåt, vilket leder till att jag tror dom är dopade. Det är dom nog inte allihopa, men man undrar ju...

Anyway...nu är det ju andra chansen, och det bryr mig väl inte så jättemycket. Men jag gillar när nya artister går vidare, som Sibel nu och Marie Lindberg förra året, dom som varit med hundra gånger kan väl lägga ner...

Nu är det Carola och Andreas föresten, det ser inte ut som om hon ger allt, jag tror hon blev jäkligt sur över att inte gå till globen direkt. Å andra sidan hoppas jag dom går vidare ett steg i alla fall, Nordman var ju ingen höjdare nånstans...

Fan jag vill ha mat men köket, och övriga lägenheten, ser ut som en krigszon så det går inte att göra nånting här. Visst städa är bra, men äta är bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback