Vart tog våren vägen???

Fick mms i morse med bild från ett snöigt Göteborg, och skrattade lite för mig själv att det var ju typiskt. Sen slog det mig att det droppade på fönstret här, men jag tänkte att det måste ju vara regn. Drog upp persiennen och inser att det är snö här med. Och det snöar fortfarande och blåser halv storm. Vilket skitväder!

  

Väntar på att syrran ska ringa och säga att hon är på väg hemåt, vi ska ju ut och äta lunch. Tänkte ju åka och låna morfars cykel sen oxå, men han tyckte det var en urusel idé så jag får låna bilen istället. Kan ju inte klaga direkt...=)

Ska väl dra mig in i duschen kanske, behöver ju inte göra allt i sista sekund. Så hinner kanske håret torka lite oxå innan jag ska ge mig ut i ovädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback