Vårväder

Det är lite vårväder idag, ska försöka mig på att ta lite frisk luft nå tänkte jag. Ska absolut inte gå långt, vill inte att knät ska svullna upp igen som det gjorde efter i fredags, men jag behöver komma utanför dörren lite känner jag.

Skulle behöva ut på stan eller nåt för att jaga födelsedagspresenter, det är ju ett gäng som fyller år nu väldigt snart...men vad i herrans namn ska man köpa???

Jag är väldigt, väldigt förvånad över att det inte verkar sälja så mycket biljetter till kvartsfinalerna, det är grönt till båda matcherna i gbg och båda i karlstad. Märkligt, det brukar ju vara sånt drag när det gäller Färjestad och frölunda. Dessutom skulle jag kanske vilja sälja mina, jag borde inte lägga pengar på det nu...menmen, jag är lite kluven, jag vill ju gå på hockey!

Det är bara lite mycket nu, jag har felvänt dygn, jag måste tentaplugga, imorrn är det hockey, på onsdag ska jag till läkaren och på kvällen på middag, sen är det torsdag och då borde jag ha gått igenom allt inför tentan för att kunna repetera det sista. Får helt enkelt plugga hela nätterna...jag kan ju ändå inte sova då så...

Nä, ut i friska luften var det...solen skiner ju faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback