Bättre

Idag mådde jag betydligt bättre när jag vaknade, hade inte ont i halsen alls och har inte haft på hela dagen heller. Men jag gick och handlade och orkade knappt bära hem matkassarna, så helt kry är jag inte. Får nog tyvärr avstå träning imorrn, man ska ju inte anstränga sig när man är krasslig. Och jag lovar, det är ingen dålig bortförklaring, jag är verkligen sjuk...

Har inte gjort så värst mycket idag, mer än handlat då. Och så lagade jag middag idag, chili con carne. Den blev okej, men inte särskilt stark , vilket jag tycker den ska vara. Måste fråga mamma om det receptet vi hade hemma när jag var yngre, tror syrran fått det nånstans ifrån. Den var både stark och riktigt smarrig vill jag minnas.

Imorrn har jag inte heller några jätteplaner, borde väl börja skissa på redovisningen och sånt. Sötis har redovisning i en annan kurs imorrn så efter det borde han ha tid att fixa med den vi ska göra på måndag. Kan man tycka i alla fall...=)
Kan nog vara idé att börja städa oxå, mamma kommer ju på lördag.

Åh jag är så sjukt nära att få lägga vantarna på en systemkamera!!! Om min far, som för övrigt är helt underbar som alltid, bara kunde lägga ner sitt förhandlande, det är ju redan ett skambud vi får den för, så skulle jag ju kunna få den i helgen!! Åhhh jag vill ha, jag vill ha, jag vill haaaaa!!!!!!!!!!
(bild lånad från cyberphoto.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback