Djurdöd?

Sitter i skolan och degar, mest för att jag inte kunde vara hemma nu på förmiddagen. Anticimex kom nämligen på besök för att försöka utrota våra kära hyresgäster, mjölbaggarna. Och då fick man inte vara hemma på två timmar efter att de sprutat gift, så det var bara att släpa sig upp i morse och ge sig iväg. Men förhoppningsvis dör ju djuren så det får ju funka. Dessutom får jag inte torka golv och lister på 6 veckor, så jag tackar och ler. Jag hatar att torka golv...

Tänkte jag skulle pratat med vår lärare i husbyggnadsteknik om vårt arbete och så, men han var inte här på hela dan, så jag får göra ett nytt försök i morrn istället.

Nu ska vi bege oss för att käka lunch, sen blir det hem och fixa ordning i lägenheten, och sedan väntar fördjupning i de underbara böckerna om "seismic design". Åh underbara värld. Och givetvis skiner solen, och man vill bara göra allt annat än att sitta inne och plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback