Förr och nu

För 5 år sedan...
Gick jag sista året på gymnasiet och räknade ner till dagen D, studenten! Fick psykbryt på alla slutprov, provade balklänning, dagdrömde om klassresan till Cypern och bara njöt av den sista tiden med den bästa klassen jag någonsin gått i, vilket fick hjälp på vägen av kommunalstrejken som gjorde att vi inte hade så mycket skola...

För 3 år sedan...
Var jag, precis exakt idag, ute i fält med marinbiologin. Det var slutet på fältperioden så vi var på Kristineberg och jag längtade hem eftersom jag skulle på kent om två dagar.
Livet var både upp och ner, den våren var den mest omtumlande hittills i mitt liv. Men det var oxå den roligaste tiden, vi skulle precis gå på som styrelse i MN6, och livet var lixom bara sjukt härligt.

För 1 år sedan...
Var livet ganska jobbigt, jag gick inte bara in i väggen, jag fortsatte dunka mitt huvud mot den tills jag inte orkade mer och gav lixom bara upp allt...orkade inte med skolan och var mest trött hela tiden. Men fick en nära vän i Karin som jag var ute en hel del med och hade härliga nattsnack med tills solen gick upp.

För 3 månader sedan...
Försökte jag komma igång med mattepluggandet, letade födelsedagspresent till sötis och var lyckligt ovetande om att jag skulle paja mitt knä och därigenom göra mig själv invalid de närmaste 6 månaderna...

Igår...
tTränade jag med Sara och sen var det årsmöte med MN6 och jag hade roligare än jag haft på länge! Och jag drack mer än på länge...vilket ledde till skumparty och nattdopp på ett något oväntat ställe kanske....=P

Imorgon...
Ska jag nog träna igen, och i övrigt är det lite oklart...jag gillar helger bättre än veckodagar...

Om ett år...
Hoppas jag att jag kommit underfund med vad jag egentligen vill med livet, tagit tag i det och förhoppningsvis är ett år närmare examen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback