Försommarnatt

Klockan är snart 3 och det är på väg att ljusna. Jag gillar vår och försommar när det är ljust så länge på kvällarna och blir ljust tidigt på morgonen. Minns den där majmorgonen när jag knallade hem från Valand med T-blå, det var ljummet ute och jag gick barfota eftersom mina stövlar med stilettklack dödade mina fötter. Det var tider det...tre år sen...den våren var nog den bästa och den värsta i mitt liv. Men gudars vad mycket kul jag hade, och jag gick ju stärkt ur det, så det var lixom en win-win-situation. =)

Ska nog försöka sova nu tror jag bestämt. Ska väl läsa lite som vanligt, men det får inte bli för sent, jag vill inte sova bort hela dan imorrn...


Sweet, sweet memories...

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback