Hockeykväll

Det blev hockeykväll ikväll, man fick ju inte missa sverige-kanada. Tyvärr gick ju matchen inte så bra men vi hade kul ändå. Laddade upp med tv-spel i ett par timmar innan matchen, med lite drinkar och mat till, jättetrevligt.

Nu har jag dock huvudvärk, vilket är mindre trevligt. Men jag ska ta och hoppa i säng väldigt snart så jag är pigg imorrn. Ska upp vid typ 9.30 och börja fixa pastasallad och kycklingbaguetter. Och innan jag kan göra nåt annat så måste jag diska en massa, så det är bäst att dra igång i tid. Mamma skulle komma vid 11 och då ville hon ha mat ganska snart. Så det är min plan att komma upp ordentligt och börja greja.

Sen blir det Grebbestad imorrn kväll när mamma sprungit klart. Tyckte ju inte hon skulle köra upp dit själv efter att ha sprungit en halvmara, så jag kör henne istället. Och så får jag ju provköra nya bilen ordentligt oxå. =D
Blir en korttrip över natten bara då, måste ju hem och fixa ihop våran redovisning på söndag. Men det blir nog bra, alltid trevligt att träffa mamma och pappa lite.

Nu är det dags att borsta tänderna och sussa...natters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback