I väntan på sommaren...

Jag har hittat en ny favoritlåt. Lars Winnerbäck har gjort det igen med andra ord. Nya singeln Strimmor är helt fantastisk, vilken härlig låt!! Jag får världens sommarkänslor, blir alldeles glad av den!
Hittade en annan rätt bra låt oxå, Head Like A Kite - Daydream Vacation, finns på myspace. En av mina tremänningar som sjunger, riktigt bra är den.

Har ju lite att pyssla med idag, än så länge har jag inte fått många knop gjorda, men jag ska ge mig in i duschen nu och åka till stan. Ska byta batteri i min klocka och lite sånt plock. Sen måste jag hem igen och börja packa, vattna blommor, betala räkningar...åh vad roligt det lät. Men det måste ju göras, imorrn åker jag till kga, och när jag kommer tillbaka därifrån är det juni och juni betyder sommar!!! Då ska jag bara vara här i stan några dar, sen flyttar vi nog uppåt västkusten...ingen vits med att sitta i stan om det är fint väder, då är vi ju hellre där uppe.

Jag har blivit så toksugen på att åka utomlands oxå. Jag och Malin funderar på att åka i slutet av sommaren, bara vi två, det skulle vara så roligt!! 
Jag var bara tvungen att kolla lite sista minuten som finns nu oxå. Gissa om jag vill sätta mig på planet imorrn typ!?! Varför har jag inga pengar???

Äh...in i duschen kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback