Musik

Jag har en granne här nånstans som gillar att lyssna på väldigt hög musik. Så hög att jag utan problem hör vad han lyssnar på. Just nu är det Jason Mras - I'm yours, häromdan var det kent och Charlotte Perrelli. Som tur är har vi ganska lika musiksmak, men det är lite väl överdrivet när man kan sjunga med i texten utan problem. Det värsta är ändå när han drar igång sent på kvällen, typ 23-midnatt och där omkring, då tycker jag det är lite jobbigt. Man får ju tänka på att det bor andra i närheten. Tyvärr vet jag inte vilken lägenhet det är annars kunde jag ju gå dit och knacka på (inte för att jag skulle våga men ändå).
Kanske man skulle dra igång nåt bra här med, och se om han reagerar...eller då kanske jag bara retar upp mina andra grannar?


Kommentarer
Postat av: Icka

Irriterande när du inte vet vilken lägenhet det är... Nej inte värt att reta upp andra för att man stör sig på en, men om du hör så väl borde det ju va fler än du som hör det och stör sig eller hur?

2008-05-08 @ 16:30:30
Postat av: Icka

Irriterande när du inte vet vilken lägenhet det är... Nej inte värt att reta upp andra för att man stör sig på en, men om du hör så väl borde det ju va fler än du som hör det och stör sig eller hur?

2008-05-08 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback