Stressymptom

Nu har jag varit ute på promenad en sväng, det var riktigt skönt. Soligt, men lite kyla i vinden idag, så det blev lite kallt när man tog av sig tröjan. Jag kände att jag behövde lite lugn och ro, jag får stressymptom av att lyssna på skjutande, bråk och polissirener.
Och rofylld känner man sig när man ser ett rådjur stå och beta i en dunge, och den tittar på en och bara lungt fortsätter beta. Det är så fina djur, speciellt när de inte är skrämda eller överkörda. Och sånt händer givetvis bara när man inte har kameran med sig, så jag ska nog sluta ta med den när jag går ut...

Nu ska jag ta en dusch och gå till torget sen, ska kolla om jag hittar nåt bra knäskydd som jag kan ha som stöd när jag är ute och rör på mig. Får väl se om jag får nåt mer vettigt gjort idag, det beror inte så mycket på mig. Jag vet bara att jag blir vansinnig snart, men jag kommer som vanligt inte visa nåt eller säga nåt, för vad finns att göra åt saken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback