Tjejkväll!

Det blev inte hemmakväll med spänningshuvudvärk och tokstress, det blev tjejkväll hos Maria. Betydligt bättre om jag får tycka nåt. =) Vi fixade riktig middag, vitlöksbröd med mozzarella till förrätt, fläskfilé med svampsås till varmrätt, och äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Så gott så! =)

Och imorrn är planen att vi ska gå till Slottsskogen och titta på de nyfödda älgkalvarna, som tydligen föddes idag på eftermiddagen. Misstänker att de är väldigt söta, så jag tar nog med mig kameran skulle jag tro. =)

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig i ordning för sängen, kanske jag tar med datorn och kollar nåt avsnitt Ugly Betty, eller så somnar jag bara, vi får se.

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback