Aktiv söndag

Det har varit en riktigt aktiv dag idag från min sida. Gick ju upp vid 10 imorse eftersom fotomaratonet började då, och sen har jag varit ute och igång hela dan. Knallat runt och fotat, gått lite mer, gått hem och kollat nya teman, ut igen och så vidare. Sen när jag var så gott som klar med fotandet åkte vi hem till sötis för att äta middag, så där som vi gör ibland på söndagar. =P Har varit en jättehärlig dag idag men det ska bli himla skönt att gå och lägga sig nu snart.

Har skola imorrn igen, men jag börjar inte förrän 13.15 så det blir skönt. Har dock lösa planer på att gå upp när sötis åker till skolan vid typ 10 så jag kanske kan börja lite lätt med konstruktionsuppgiften som ska in på tisdag. Hade en ambitiös plan på att fixa med den innan helgen, men så blev det ju givetvis inte så nu blir det imorrn kväll istället. Men det får gå, får se till att komma igång lite tidigare än förra veckan bara så jag får sova lite och kan gå på lektionen på tisdag morgon.

Annars vet jag inte riktigt hur planen för veckan ser ut. En massa plugg misstänker jag, och sen är det ju faktiskt dags att ta fram adventljusstakar och sånt till nästa helg! Eftersom jag är borta över jul tänkte jag julpynta rätt tidigt i år så det finns en god chans att det händer denna veckan. =)

Nu ska jag nog försöka komma i säng. Eller kolla lite Vänner först kanske. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback