Fikakväll

Har nyss (för ungefär en timme sen) kommit hem från en väldigt trevlig eftermiddag/kväll hos Karin. Har bakat kladdkaka, käkat middag, ätit kladdkaka och bara snackat en väldig massa. Konstaterat att vi borde semestra ihop, höras oftare och ses mer. Låter som en bra plan tycker jag, det är så dumt att inte umgås med sina bra vänner.

Har inte gjort så mycket annat idag, mest slöat innan jag åkte iväg. Borde börjat med skolarbete, men jag har svårt att sätta igång som vanligt. Måste i vilket fall kontakta min lärare och kolla hur jag ska göra med gruppuppgiften, jag har ju ingen grupp. Och vi är ojämt i klassen så jag misstänker att jag kommer få jobba ensam. Men det kanske är lika bra, då slipper jag anpassa mig efter nån annans tider och sånt, jag har ju lite planerat nu i veckan och så är jag borta i helgen. Jaja, det löser sig nog. =)

Nu ska jag ta och försöka komma i säng hyfsat ikväll, med andra ord inte slå på xboxen och spela Tony Hawk till halv 4 som jag gjorde i natt. =P Ska ev träffa Anna imorrn, och hon är morgonpigg så det vore bra om jag kom upp. Kanske jag till och med kunde hinna med lite skolarbete innan. Hahahaha eller hur...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback