Slut på vintern

Jahopp, då var det slut på vintern igen då. Vaknade idag till småregn, 8 grader varmt och blåst, och all snö var borta. Usch vad tråkigt det är ute nu, allt är bara grått och lerigt igen. Snön ljusar ju upp lite och gör allt lite trevligare tycker jag. Menmen, så är det väl när man bor i södra Sverige, här får man ingen riktigt vinter, bara att acceptera.

Idag har jag inte gjort så värst många knop. Eller det beror på hur man ser på saken, jag var väldigt produktiv fram till halv 6 imorse då jag gjorde klart min konstruktionsuppgift. Men efter det har det inte hänt mycket. Var upp till Maria med gardiner och tog en fika, och på vägen hem var jag en sväng på torget. Sen har jag bara lagat mat och ätit den typ...men det är gött att inte alltid ha massa att göra tycker ju jag. =)

Hade tänkt att baka cheesecake idag, blev så sugen när jag såg det Vänner-avsnittet där dom äter massa cheesecake, men det blev lite sent och den tar ju rätt lång tid att göra så det får vänta till imorrn.
Dock tror jag vi ska göra lite te nu, det är ju alltid gott. =)


Jag tänkte dock inte äta min från golvet. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vänner! Avgudar cheesecake gör jag också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback