Träningstime

Det har varit lite sisådär med mitt tränande på sista tiden. Har varit iväg typ en gång i veckan bara, och det är verkligen inte tillräckligt om jag ska ha en chans att nå mitt mål. Så nu när jag känner att jag har lite kontroll över skola och sånt, så har jag passat på och bokat in träning två dar denna veckan i alla fall. Blir pass den här gången, har mest kört gym när jag varit där nu, så det blir nog kul.

Så denna vecka står body balance på programmet på tisdag, det är alltid skönt tycker jag, och på torsdag ska jag prova på Afro Powerdance. Har ingen aning om vad det är, har en stark känsla av att det inte är min grej, men nån gång får man ju prova på nåt nytt. Det är dessutom första gången de kör det på sportlife-frölunda, så jag lär inte vara ensam om att vara helt lost. =P Om inte annat så får de andra nåt att skratta åt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback