Uppe tidigt =)

Ojojoj, jag är lite imponerad av mig själv. Inte bara är jag uppe ur sängen så här dags, jag har även duschat, ätit frukost och bäddat sängen. Jag har till och med läst tidningen, det har inte hört till vanligheterna på sistonde.
Eftersom jag dessutom inte kunde somna igår kväll, utan låg och vred mig till typ halv 5 så är jag extra nöjd. Vilka jäkla grannar man har, dom låter ju mer än om det bodde en familj elefanter ovanför oss. Har god lust att gå upp och höra vad fan de sysslar med på nätterna, men jag är lite för feg för det...

Sitter och väntar nu på att våra gäster ska komma, de borde vara här när som helst nu. Ja, nu ser jag dom genom fönstret så det är väl dags att släppa in dom kanske. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback