5 snabba frågor

1. Hur många gånger har du flyttat?
- Fem gånger är jag nog uppe i nu. Och alla dessa gånger under de senaste 4 åren.
2. Var bor du helst - hus på landet eller lägenhet i storstan?
- Åh, det är svårt. Jag vill inte bo långt ute på vischan, men inte mitt i stan heller. Hus i stan, kan man välja det?
3. Om du fick en drömlägenhet och fick placera den var du ville, var skulle det vara?
- På någon höjd i Göteborg så jag har utsikt mot Vinga fyr. Panoramafönster ska det vara!
4. Vad är viktigast i din lägenhet, fräscht badrum, fräscht kök eller balkong?
- Kök och balkong tror jag nog. Det är ju där man tillbringar tid, bara det inte bor kackerlackor i badrummet så är inte det så viktigt. Älskar att ha ett riktigt kök nu, det är mycket roligare att laga mat då. =)
5. Vad tycker du är en lagom ålder för att flytta hemifrån?
- 19-20 kanske. När man har inkomst och är mogen nog att ta hand om sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback