Hipp hurra för mig!

Så var man ännu ett år äldre. Shit vad jag börjar bli gammal, snart får jag göra allt! Alltså passera åldersgränsen på de flesta ställen, inklusive ålandsbåtar och sånt.
Hittills har dagen varit bra, jag har inte gjort så mycket, mest sovit och duschat. Sitter i gamla lägenheten nu och väntar på Anticimex som ska döda dom så jävla djuren.

Har fått ett paket än så länge, från sötis så klart. Han tycker bevisligen inte att jag har nog att göra, för jag fick ett Paint Puzzle. Snacka om utmaning! Men jag älskar att lägga pussel så det ska bli kul att testa. =)


Ikväll blir det tårtkalas hos oss, med sötis föräldrar, Maria och Sara. Tror det blir jättetrevligt. Då får jag chansen att prova min andra present jag fått, tekannan från mamma och pappa. =) Bakade tårtbotten igår kväll, så den är bara att garnera när jag kommer från skolan sen. Har ju grupparbete med överambitiösa gänget efter lunch. Varför hamnar alltid jag i såna grupper???

Well, kanske skulle göra nåt vettigt i alla fall, försöka komma på vad det är jag ska göra med de där arbetena. Åh vilken tur att den här kursen är över om en vecka, för den driver mig till vansinne!!!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh GRATTIS i efterskott!

hoppas du hade en bra födelsedag!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback