Hockey igår

Igår var det hockeypremiär för i år, för min del alltså. Frölunda-Färjestad i Scandinavium, som vanligt när jag går på hockey...=P
Var väl som de matcherna brukar vara, jämt och händelserikt, aldrig tråkigt direkt. Eller ja, första perioden var väl inte kul resultatmässigt, men den hände ju nåt iaf. Andra perioden var bättre, och sen tycker jag Färjestad var närmast att avgöra men jag är kanske lite partisk, det var väldigt böljande spel, inget spel mot ett mål direkt.
Bara en sak som förvånade mig egentligen, att det inte var fullsatt. Brukar alltid vara det, men så har väl Frölunda inte övertygat direkt i inledningen. Men 11000 är en bra publiksiffra för att ligga så långt ner i tabellen, nåt annat kan man inte säga. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback