Jobbtripp

Jaha, jag ska tydligen åka hem och jobba imorrn efter tentan. Där rök eftertentaöl och slappande på lördag...men jag tjänar ju pengar, så det får ju vara värt det. Pengar behöver man ju nästan jämt. Men nu jäklar ska jag ha jobb till jul oxå, för så här snäll är jag egentligen inte...

Ska väl ta tag i tentapluggandet då igen. Är ju bra om jag har nåt att komma med i alla fall. Tror jag vet vad jag ska rikta in mig på nu iaf, och det är ju en bra början.
Ska iväg och träna sen oxå, det blir gött. Bra att få röra på sig lite, det kan nog pigga upp hjärncellerna lite. Man kan ju hoppas i alla fall. =)

Nu ska jag äta lunch, och så kanske man skulle meddela dom hemma att man kommer hem.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback