Mycket men ändå inget

Då var det väl ett par dar sen jag skrev igen, jag vet inte riktigt varför, men jag har inte alltid så mycket motivation till att sätta mig ner och skriva. Har svårt att formulera mig och så, och då känns det bara meningslöst. Har typ börjat på 5-6 inlägg men så vet jag inte vad jag vill skriva så då har jag struntat i det istället. Menmen...

Det lär inte bli så mycket uppdaterat i helgen heller, imorrn kommer mamma och pappa hit och sen åker vi med dem upp till Grebbestad. Har inte varit där sen i somras, så det ska bli himla skönt att komma dit igen! Verkar som om det ska bli hyfsat väder oxå, soligt men kallt. Men det gör inte så mycket, då får jag ju testa min nya vinterjacka! Shoppade den i måndags, fanns inte så mycket att välja på än men jag är nöjd än så länge. =)

På tal om shoppning, det finns tyvärr tråkig sådan oxå, nämligen kursböcker. Jag hade glömt (förträngt) hur det var att köpa böcker för sådär 1000 spänn för att använda en kurs. Känns ovärt, men man behöver dem ju. Alla var utlånade från biblioteket oxå så där hade man inte en chans. Menmen, kan inte klaga direkt, det är inte mycket böcker vi behövt köpa. Sen kan vi ju dela på dem oxå, eftersom vi läser samma kurser.

Så var det ju pubrunda idag oxå, och den här gången var vi faktiskt där. Nog för att det var en snabbvisit men ändå. Vi käkade bara på John L's och tog oss varsin öl/cider sen åkte vi hem igen. Vi kanske börjar bli vuxna? =P

Nu ska jag skriva om lite anteckningar från föreläsningar inför imorrn, packa väskan till helgen och sen är det sovtajm. Jobbar vidare på att försöka hålla dygnsrytmen hyfsat rätt, det är så mycket lättare då. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback