Skola

I skolan nu, seg som en geléråtta, på hyfsat tråkig och seg lektion. Läraren pratar långsamt på skånska och är så där jobbigt tröttsam att lyssna på. Dessutom har jag glömt det mesta av det han förväntar sig att man ska kunna nu, så jag har lite repetition att göra.

Tog mig upp i morse, men kom ändå försent eftersom jag inte fixade att trycka i mig frukosten, fastnade lite i ett visst
forum, och vagnen blev stående 10 minuter vid Marklandsgatan av okänd anledning. Menmen, jag är rätt med ändå, hann skriva av allt på första rasten, så jag har inte missat nåt direkt.
Dessutom trodde han läraren, Stevie, att vi nog inte håller på till 11.45 utan slutar lite tidigare, och det låter ju absolut lovande. Skönt för att han är så seg att lyssna på (i måndags höll jag seriöst på att somna när jag antecknade) men lite drygt, som om en och en halv timmes lunch inte är nog att slå ihjäl lixom. Menmen, det blir nog bra.

Dags att börja lyssna igen kanske...breaktime is over!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback