Skoldags

Så var det dags att åka till skolan igen då. Och givetvis börjar det ösregna nu när jag snart ska ge mig ut. Men jag är lite stolt över mig själv ändå, jag har varit uppe sen 10. Ätit frukost och allt. Hade tänkt att äta lunch oxå innan jag åkte, men jag råkade powernapa lite i soffan när jag kollade på vänner så det hinner jag nog inte. Menmen, är inte direkt hungrig heller så jag ska nog klara mig.
Lite förvånad dock att jag tog tag i mig själv och gick upp då, hade svårt att sova inatt oxå. Det regnade ute och då är det ingen höjdare att bo i ett hus med plåtfasad kan jag meddela. Speciellt inte när det kommer droppar farandes från tolfte våningen och landar på plåten vid fönstret. Man kan bli tokig för mindre...

Ikväll kommer Maria och Sara på middag, blir lite enkelt bara. Det är så trevligt att träffas och bara snacka massa skit. annars ses vi ju mest på gymmet nu för tiden och där pratar man kanske inte jättemycket. =) Ska göra pastasås med räkor och fetaost tänkte jag, börjar få in rutinen på den nu. Vissa är ju jobbiga och äter inte kött, annars kunde det blivit nåt lite mer spännande. =P

Nä, dags att ladda för att ha miljöövning med Are i 4 timmar. Det kan hända att jag dör av tristess den här gången när det är dubbelt så lång tid som annars. Så har jag förvarnat om jag inte skriver nåt mer här... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback