Snart slut

Nu är snart skoldagen, och skolveckan slut, bara 45 minuter kvar. Det går nästan precis så fort som jag misstänkte nu på den här lektionen, även om avtalsrätten kan bli lite tradig emellanåt.

Ska bli skönt att ta helg, även om det inte betyder att jag är helt ledig. Finns alltid saker man borde göra när man är student, riktigt ledig är man bara mellan terminerna, och i vissa fall mellan kurserna. Men det är saker som får vänta till söndag kväll misstänker jag, tänker inte släpa en massa böcker till Grebbestad. Jag behöver komma bort och få bli lite ledig, om det så bara är för knappt två dar.

Lär inte bli nån uppdatering här när jag är borta, så trevlig helg! =)

Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

Oj här fanns det mycket att läsa!

Kram Annki

Trevlig Halloween ; )

Ps

Har du ätit pumpa någon gång ?



www.kartomantik.se

2008-10-31 @ 16:20:48
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

nu är snön borta igen haha! lika bra det, mysigare om det kommer kring jul!

jaa, o jaa, det är mkt mysigare att träffas nu haha...



vad händer i helgen för dig?



kram

2008-10-31 @ 16:25:51
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde nog kolla upp vad ordet FÖRTAL betyder. Det är däremot kriminellt att sälja samma vara till flera personer, ta betalt av alla, strunta i att skicka sakerna till nån av dom och sen ljuga om att Posten behållt paketen - det funkar inte så.

2008-10-31 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback