Body Balance

Idag var jag äntligen iväg och tränade igen. Har inte varit där på typ tre veckor ju, först flyttade vi och sen blev jag sjuk. Men nu är jag tillbaka på banan och nu ska det tränas igen!
Gick lite sådär idag, jag var nog inte laddad till 100. Blev så himla stressigt när jag skulle iväg, på vägen från skolan fastnade vagnen så jag blev jättesen hem. Sen hann jag bara slänga i mig en macka och packa väskan och dra iväg igen. Och då fick jag ändå nästan springa för att hinna. Så då var jag inne i en dålig cirkel och sen gick hela passet dåligt. Men man får ju ta sig igenom sådana dagar oxå.

Body balance är ändå himla skönt. Fast det som får en att ta i det lilla extra är nog ändå de sista 10 minuternas avslappning, när man bara får ligga och andas.

På torsdag ska jag iväg igen, oxå body balance, då är det release av ett nytt pass med ny musik och nya övningar, så det kan nog bli kul. Då ska nog Sara med oxå, så jag får lite sällskap. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback